Obserwatorzy

piątek, 10 grudnia 2010

Wymiankowe prezenty

Dzisiaj znowu pokażę Wam wymiankowe prezenty. Tym razem z wymianki u Matricari. Upominek dla mnie przygotowała Gajeczka84.
Dostałam śliczną podkładkę pod kubek wyszytą krzyżykami, kawki, herbatki oraz kordonki. Jeszcze raz bardzo dziękuję za prezenty!



Według zasad wymianki moja przesyłka powędrowała do Gajeczki84.
Miałam spory dylemat i długo zastanawiałam się co przygotować- podkładkę i ocieplacz czy tylko jedną z tych rzeczy. W końcu postanowiłam zrobić podkładkę, a raczej podkładki. W sumie zrobiłam 4, dwie słonecznikowe i dwie serwetkowe (na zdjęciu nałożyły się na siebie). Dodałam mulinki, herbatki, coś słodkiego i paczuszka gotowa. A tak prezentowała się całość:


Dziękuję za komentarze i odwiedziny.

5 komentarzy:

  1. Śliczności dostałaś, śliczności wysłałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. obustronie piękna wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała wymianka..można posmakować róznych herbatek .pozdrawiam ..Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie dostawać prezenty co nie?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty dla siebie przygotowałyście :).

    OdpowiedzUsuń