Obserwatorzy

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Nadrabiam zaległości

Tak jak napisałam w tytule- zaczynam nadrabiać zaległości. Okres przedświąteczny był dla mnie czasem intensywnej pracy. Sporo w tym czasie powstało różnych dzieł, ale już zabrakło czasu na ich pokazanie. Większość na szczęście zdążyłam sfotografować i stopniowo wszystkim się pochwalę. Na początek pokażę prezenty z mojej wielkanocnej wymianki. Upominek dla mnie przygotował jedenastoletni Kuba wraz z mamą. Zobaczcie jakie cuda dostałam:


Moje córki wręcz nie chciały uwierzyć, że to wszystko zrobił tak młody człowiek. Jeszcze raz Ci, Kubusiu, serdecznie za wszystko dziękuję.
Tu zblizenie styropianowego jajka ozdobionego techniką decu:



I z drugiej strony:





Oraz wykonana tą samą techniką świąteczna kartka:



Ja natomiast przygotowałam prezent dla Doroty. Dorota nie ma swojego bloga, ale za to prowadzi stronę internetową. Zapraszam do niej KLIK






A jutro pokażę prezenty z wymianki kurczaczkowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz