Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2012

Prezenty wysyłam

Powoli nadrabiam zaległości i wysyłam prezenty z różnych zabaw. W ubiegłym tygodniu poleciały w świat dwa upominki w ramach dawno ogłoszonej u mnie zabawy "Podaj dalej". Przyznam, że poleciały ze sporym opóźnieniem, tym bardziej jestem wdzięczna adresatkom za cierpliwość. To znaczy na chwilę obecną wiem na pewno, że dotarła jedna przesyłka, ale wysyłane były dwie jednocześnie, więc i ta druga dotrzeć powinna. Tylko informacji na ten temat jak na razie brak. Pocieszam się, że może gdzieś listonosz nie może dojechać... Ale dosyć "gadania", czas pokazać co dostała ode mnie Reni.



Paczuszka zawierała słoiczek ozdobiony przeze mnie technika decoupage oraz z podobnym motywem podkładkę pod kubek. W słoiczku natomiast znalazła się pachnąca (i pyszna) herbatka cynamonowo- różana. Wiem, że pyszna, bo podobną zakupiłam dla siebie:-) Teraz wykańczam upominki wymiankowe, a zaraz po nich przyjdzie kolej na następne zaległości.
W dalszym ciągu zapraszam na moje candy. Już teraz wiadomo, że prawidłowe daty moich pierwszych blogowych zapisków podała jako pierwsza joie i to do niej poleci prezencik- niespodzianka. Ale woreczki nadal są do wylosowania. Zapraszam.

3 komentarze:

  1. Piękny komplecik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te słoiczki... mam ich w domu całą masę.. Kilka również ozdobionych decu... :)
    Śliczny prezent przygotowałaś :)
    Miło mi, że trafiłam z datami :)
    Dziękuję :)

    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń