Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2012

Dzisiaj bez zdjęć

Kilka dni temu zostałam zaproszona przez Doriss do zabawy w 11 pytań.
Zasady zabawy są następujące:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są otagowane.

 Oto jej pytania:
 
  1. 1.Lody czy ciastka?   Ciastka
  2. 2.Trawnik czy ukwiecony klomb?   Trawnik
  3. 3.Krótka fryzurka czy bujne długie pukle?  Krótka fryzura (o długich puklach zawsze marzyłam:-))
  4. 4.Kolor czy negatyw?  Kolor
  5. 5.Telewizja czy radio?  Telewizja
  6. 6.Kosz wiklinowy czy plastikowy?  wiklinowy
  7. 7.Łyżwy czy rolki?  Łyżwy
  8. 8.Narty czy sanki?  Niestety sanki, chociaż mam nadzieję, że jeszcze kiedyś założę narty na nogi
  9. 9.Autobus czy pociąg?  Pociąg
  10. 10.Miasto czy wieś?  Miasto
  11.  11.Makijaż wieczorowy czy naturalne liczko?  Naturalne liczko                  

A także przez Alex. Oto jej pytania:
 1. Ciasto czy ciasteczka?  Ciasto
2. Jak wakacje to raczej plażowanie i zabawa na Teneryfie, czy plażowanie ze zwiedzaniem jak np Południowa Francja?  Zdecydowanie plażowanie ze zwiedzaniem
3. Klasyczna mała czarna, czy czerwona sexi sukienka?  Mała czarna ( nie lubię czerwieni)
4. Muzyka z płyt czy raczej z radia? Z radia
5. Morze, czy góry? Góry
6. Wieś czy miasto?  Miasto
7. W domu zwierzęta czy rośliny?  Jedno i drugie
8. Chleb jasny czy ciemny?  Ciemny
9. Kolory pastelowe czy jaskrawe?  Pastelowe
10. Włosy farbowane czy naturalny kolor?  Farbowane
11. Kompromisy czy stawianie na swoim?  Kompromisy



Zabawy nie kontynuuję, ponieważ już " obeszła"większość blogów i nie miałabym nawet komu przesłać jej dalej. Przepraszam.

A teraz wracam do robótek. Będę miała teraz trochę więcej czasu na nie, ponieważ od dziś jestem na zwolnieniu. To ciąg dalszy moich zmagań ze spadającą morfologią i kilku innych problemów, które przy okazji zostały znalezione.

Dziękuję za miłe słowa w komentarzach.
Anka, te ostatnie kolczyki z ostatniego posta są autorstwa Irenki, która niestety nie prowadzi bloga, ale można ją znaleźć pod nickiem Cirena na Forum u Maranty. Jak chcesz coś u niej zamówić to napisz do mnie na maila.

5 komentarzy:

  1. zycze zdrowka,,,pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko dużo zdrówka życzę. No i wszystkiego najlepszego. Mnie dopadło przeziębienie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwilkę mnie tu nie było...szczęka mi opadła.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem, zdjęcia "lotu Córki"
    Fantastyczna fotka. A raczej super wygimnastykowana córka.
    Ech...chodziłam do szkoły sportowej, ale nigdy tak roziągnięta nie byłam.:)

    Zdrowia i pogody życzę.
    Gorąco pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, zdrówka, zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że zdrowotne kłopoty Cię opuszczą wkrótce. Oj, zazdroszczę Wam tych spotkań. Wspólnej rozmowy przy robótkach... Cieszę się, że ta cudna bransoletka od Janeczki trafiła w dobre ręce:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń