Obserwatorzy

środa, 1 sierpnia 2012

Kocia wymianka

 Moja nieobecność na blogu była spowodowana urlopowymi wyjazdami, ale o tym gdzie byłam i co ciekawego widziałam napiszę wkrótce. Dziś chciałabym pokazać jedynie upominki z Kociej wymianki zorganizowanej przez Anię.
 Moją wymiankową parą była Kasica53. Oto całość prezentu jaki od niej dostałam:


 Prezent zawierał uroczą torbę z kocią aplikacją, zakładkę z kotami, zawieszkę do telefonu oraz bransoletkę. Były też słodkości, herbatki i kawka.
 Tu jeszcze zbliżenie zawieszki i bransoletki:

 Bardzo dziękuję Kasiu za śliczne prezenty.
 Natomiast dla Kasi przygotowałam cztery podkładki oraz świeczkę ozdobione decu z kocimi motywami. Do tego słodkości, kawki oraz przydasie:


 Tu zbliżenie moich prac decu:



 A na koniec jedno z  wakacyjnych zdjęć. Więcej obiecuję pokazać jutro.




3 komentarze:

  1. wspaniała wymianka..zapraszam na małe candy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ściągnęłam Cię myślami, bo miałam napisać maila z pytaniem, czy wszystko ok. Cieszę się, że czas spędzałaś urlopowo. Wymianka świetna i prezenty bardzo mi się podobają. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta "kocia" wymiana :) Zrobiłyście sobie naprawdę urocze prezenty :)

    OdpowiedzUsuń