Obserwatorzy

sobota, 8 sierpnia 2009

Wróciłam

Wczoraj wieczorem wróciliśmy z urlopu. Wypoczęci, opaleni i pełni wrażeń. Kaszuby są piękne, wszystkim polecam to miejsce. Zresztą zobaczcie sami.


Szkoda, że na zdjęciu nie widać jak bardzo to jezioro jest czyste. Musicie uwierzyć mi na słowo.






Tutaj byliśmy na spływie kajakowym organizowanym w pobliżu miejsca naszego pobytu.
Chociaż byliśmy w niewielkiej wsi, to czekały tam na nas takie atrakcje:








Oczywiście, tak jak zapowiadałam, zabrałam na urlop robótki. Udało mi się skończyć jedną zaczętą rzecz, zrobić coś nowego i zaczęłam tam nową bluzeczkę. Ale ciuszkowe zdjęcia pokażę jutro.
Jeżeli ktoś chciałby zobaczyć więcej zdjęć różnych zespołów, jakie tam zobaczyliśmy, to proszę o sygnał w komentarzach.
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy życzyli mi udanego urlopu. Jak to miło wiedzieć, że wokół jest tylu życzliwych ludzi.




12 komentarzy:

  1. Noo, to wypoczełaś chwal sie co skończyłaś:)

    Przemek www.Szydelko-i-Druty.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i z niecierpliwością czekam na odsłonę nowych arcydzieł

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko dobrze,że wróciłaś w pełni sił i wypoczęta:)Czekam na efekty robótkowe urlopu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miałaś bardzo udany urlop! Czekam na zdjęcia robótek - zapewne tak udanych, jak urlop. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super widoki, Polska ma naprawdę piękne miejsca. Mnie tez ciekawi co robótkowego powstało?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj !
    Ja też już po urlopie , ale mój nie był taki egzotyczny . Chętnie zobaczę Twoje fajne fotki z wakacji , a jeszcze chętniej tego co stworzyłaś bo ja obijałam się systematycznie i bez wyrzutów sumienia .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że już wróciłaś.
    W pięknym miejscu wypoczywaliście. Czy to jakiś festiwal folklorystyczny był? Ciekawe, ciekawe...
    Czekam z niecierpliwością na fotki robótek.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że wyjazd był bardzo udany.Ale co to ?Robótki skończone ,a fotek nie ma ,pokazywać migiem te dziergadełka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę . Wspaniałe wakacje , tyle atrakcji i cudownych miejsc. Nie byłam nigdy na Kaszubach , a szkoda:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. tak Kaszuby są bardzo piękne moja córa też była na kolonii w tych rejonach i jest zachwycona :) a jak się nazywała wioska?
    pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Czynne wypoczywanie to najlepsze co może być! (według mnie oczywiście) Czekam jak i reszta :D na zdjęcia dziergadełek!!! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń