Obserwatorzy

środa, 6 stycznia 2010

Kapelutek

Sprawiłam sobie przed Świętami nowy płaszczyk, ale nie miałam do niego stosownego nakrycia głowy. Pogrzebałam zatem w zapasie włóczek, potem w internecie w poszukiwaniu modelu i w efekcie zrobiłam sobie taki kapelusik.


Włóczka jest chyba mieszanką wełny z akrylem. Zużyłam ok. 5dag.Szydełko Apple 2,5. Teraz muszę zrobić sobie jeszcze szal do kompletu,bo mam jeszcze 15 dag tej włóczki. Ale teraz robię ponczo dla kogoś, komu obiecałam to już dawno. Więcej o tym napiszę innym razem. Czekam też na zamówioną włóczkę i jak tylko dojdzie skończę mój czarny sweterek.
W nowym roku namnożyło się na wielu blogach Candy. Ja jak na razie zapisałam się na jedno- u Anek73 z bloga: http://anek73.blox.pl/2010/01/Rozdaje-z-Nowym-Rokiem-P.html



Szczegóły znajdziecie u Ani na blogu.
Dziękuję wszystkim za pochwały 3 w 1!
Z pewnością skuszę się i wiosną wydziergam podobne dla siebie.

13 komentarzy:

  1. oj widze ze druty to Twoje drugie zycie :) no ja taka dobra chyba nie jestem,ale w zwiazku z tym mam pytanie czy robilas juz kiedys beret?? a moze masz jakis schemat ,lub rade jak sie berety robi, bylabym bardzo wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kapelutek! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kapelutek)) Lucynko ,a co z albumem z wymianki?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kapelutek. Świetnie w nim wyglądasz. Chyba go od Ciebie "zmałpuję", bo bardzo mi sie podoba...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszedł ten kapelusz, bardzo twarzowy i kobiecy.pozdrawiam, iza (włóczkowe perypetie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko, boski kapelusik:)Bardzo twarzowy! Czy mogę prosić o wzór?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelutek jest uroczy, bardzo Ci w nim do twarzy. Teraz czekamy na szal do komplettu , no i oczywiście prezentację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko, ja patrzę a tu jakaś dama w kapeluszu. O mały włos a ukłoniłabym ci się w pas- a toć to moja Lucynka!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, i mnie się podoba Twój kapelutek! dość "dziurawy" zdaje się być, ale wiosną zrobię taki dla Hani :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo twarzowy kapelusik, taki kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń