Obserwatorzy

niedziela, 31 stycznia 2010

Tak jakby album

Jakiś czas temu postanowilam nagrodzić osobę, która napisze na moim blogu tysięczny komentarz. Osobą tą została beso_78. Już wiem, że niespodzianka doszła, więc mogę pokazać co dla niej zrobiłam. Jest to znana wielu osobom narzutka:

A TU można zobaczyć jak prezentuje się w niej właścicielka.

Nareszcie można uznać moją wymiankę "Kot w worku" za zakończoną. Wszystkie paczki doszły. Jednak stworzenie albumu okazało się trudne. W zakładkach zrobiłam pokaz wszystkich prezentów, ale niestety bez podpisów kto co zrobił dla kogo. Może ktoś wie jak zrobić album z podpisami zdjęć, chętnie skorzystam z podpowiedzi. Dodam tylko, ze Fotosik odpada, bo kończy mi się tam limit zdjęć.

A skoro o wymiankach mowa, to dojrzewa we mnie pomysł na nową wymiankę. Szczegóły zdradzę już wkrótce:-)

5 komentarzy:

  1. Na picasie możesz robić albumy z opisami (picasa web albums). Sprawdź, może przypadnie Ci do gustu. No i wydaje mi się, że jest sporo miejsca na zdjęcia. Wejdź sobie do mnie do albumu Szydełko, tam mam opisy i zobaczysz, jak to wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna narzutka. zapraszam po wyroznienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna narzutka, szczególnie kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jest "kotek w worku" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. narzutka jest śliczna, oj ciekawa jestem Twojej nowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń