Obserwatorzy

piątek, 29 stycznia 2010

Prezent

Jakiś czas temu na Blogu Salameandry odgadłam pewną zagadkę. Nagrodą była niespodzianka własnoręcznie przygotowana przez autorkę bloga. Właśnie wczoraj dostałam tajemniczy list, a w nim znalazłam to:





Uroczy hafcik w zielonym melanżu. Śliczny. Bardzo Ci Salameandro dziękuję!



Zapisałam się na kolejne Candy na blogu: Tęczowechwile.blox.pl z nadzieją, że może tym razem szczęście mi dopisze:-)

Szczegóły tutaj

A oto co można wylosować:


Robótkowo wykańczam upominki wymiankowe. Do tego powoli dłubię tunikę dla córci i dwa dni temu zaczęłam kolejnego nietoperka dla siebie. I myślę, że właśnie tę robótkę pokażę wkrótce skończoną.

Udanego weekendu życzę! Ja wyjeżdżam i pojawię się dopiero w niedzielę wieczorem.

3 komentarze:

  1. urokliwy hafcik :), udanego wyjazdu Lucynko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik:) Czekam niecierpliwie na skonczone prace.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny , ten ażurowy czarny sweterek z wcześniejszego posta .
    Przejrzałam slajdy z Twoimi pracami , piękny dorobek.
    Zdjęcia wysłałam wczoraj .Przepraszam ,że tak wyszło ,ale myślałam ,że to wina poczty -w przyszłości będę wiedziała co robić , przyznam się ,że to był mój pierwszy udział w takiej zabawie-pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń