Obserwatorzy

czwartek, 11 listopada 2010

Różowy upominek

Kilka dni temu dostałam prezent od Brzyduli w w ramach zorganizowanego przez nią różowego Candy. Dostałam śliczną wyszywaną zakładkę oraz breloczek z różową wstążeczką. Breloczek od razu przygarnęła moja młodsza córka, natomiast zakładka służy tylko mi. Bardzo dziękuję za śliczny prezent!



Dziś nic więcej pokazać nie mogę, ponieważ nadal tkwię w wymiankowych (i nie tylko) prezentach. Nadal serdecznie zapraszam do udziału w mojej wymiance !

3 komentarze:

  1. Prześliczne.
    Właśnie jestem w trakcie różowego biscornu. Część krzyżykami, a część black workiem. Do niedzieli muszę się wyrobić, bo to dodatek do prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezencik :)
    Poncho i komplet z poprzedniego postu tez mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że upominek dotarł i się spodobał :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń