Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

zaległości wymiankowe

Dawno mnie tu nie było. Niektórzy zaczęli sie nawet dopytywać czy w ogóle coś ostatnio robię. Robię i to nawet całkiem sporo, ale tradycyjnie sa to głównie prace wymiankowe. Wymianki pokocvhałam całym sercem i nie zamierzam z nich rezygnować. Dzis pokażę prace z dwóch wymianek. Pierwsza to wymianka wiosenna u Luny. Oto prezenty jakie otrzymałam od Wiolety. Śliczne pudełeczko i całą masę różnych przydasi. Bardzo dziękuję za upominki! A Lunie za zorganizowanie wymianki!
Natomiast ja przygotowywałam wymiankowy upominek dla Agnieszki. Oto cały prezent:
A tu lepsze zdjęcie szydełkowej chusty:
Kolejną wymianką, o jakiej chciałabym wspomnieć jest wymianka książkowa pt. Kryminalna majówka organizowana przez Sabinkę. W tej wymiance dostałam prezent od Kasiek:
Natomiast mój prezent poleciał do Pauli:
I na koniec kilka zdjęć z 1 maja spędzonego na łonie natury:

8 komentarzy:

  1. piękne wymiankowe prezenciki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka udana bardzo!A zdjęcia przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wymiankowe prezenty! A zdjęcia majowej przyrody - cudowne! Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty
    otulacz na plecy rewelacyjny
    a że tez biedronki tak pieknie pozowały

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prezenty;))i majowe zdjęćka piękne;) pozdrawiam Lucynko

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta skradła moje serce w całości:)

    OdpowiedzUsuń