Obserwatorzy

czwartek, 8 lipca 2010

Wymiankowe prezenty

Zanim przejdę do właściwego tematu wrócę na moment do poprzedniego posta. Okazało się, ze moim wezwaniem do współpracy uraziłam kogoś za co przepraszam. I żeby powstrzymać ewentualną dyskusję na temat kogo uraziłam, a kogo nie, postanowiłam usunąć ostatni akapit z poprzedniego wpisu. Jednak nadal zapraszam do współpracy i będę na tym blogu pisać o naszej (Teresy i mojej) akcji czy komuś się to podoba czy nie.


A teraz czas na temat właściwy- czyli wymiankę pt. Żyj kolorowo zorganizowaną jakiś czas temu na Forum u Maranty. Wymianka dobiegła końca, wszyscy dostali swoje prezenty, więc można już pochwalić się upominkami.
Na początek pokażę co dostałam od Pyziulki.

Dwie maskotki wydziergane na drutach dla obu moich córek. Maskotki mają na ubrankach inicjały imion moich córek, żeby było wiadomo co dla kogo. Ale zanim przeczytałam o tym w liście jaki zamieściła w paczuszce Pyziulka, moje córki same się podzieliły zabawkami i każda wybrała tę właściwą.

A dla mnie Pyziulka wydziergała piękny szal Abrazo. Były też w paczce smakowite ciasteczka, ale zostały zjedzone w błyskawicznym tempie :-) oraz pyszne herbatki. Jeszcze raz Ci, Pyziulko, dziękuję!

Oba zdjęcia pochodzą z forum.
Ja natomiast przygotowywałam upominki dla Janeczki. Przygotowałam 6 słonecznikowych podkładek pod kubki oraz 4 motylki. Do tego trochę łakoci. A oto zdjęcia:



A jak pojawił się temat wymiankowy to wrócę jeszcze na chwilę do mojej Wymianki z motylem w tle. Jak dotąd jedna z osób nie dostała przesyłki. Jest to Alojek. I niestety coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że trafiła się wśród uczestników osoba nieuczciwa:-( Nie odpowiada bowiem na maile, ani nawet na komentarze na swoim blogu. Natomiast w sieci pojawia się, bo kilka dni temu zamieściła na swoim blogu kolejny post. Mam ochotę wpisać ją na czarną listę.
Jeżeli jeszcze ktoś przesyłki nie dostał proszę o informację w komentarzu lub na maila.
Zapraszam w dalszym ciągu na moje Candy

14 komentarzy:

  1. Nikt nie broni Ci pisac o calej akcji dla powodzian i jestem jak najbardziej za taka pomoca ale te ostatnie slowa byly nie potrzebne:))
    Jesli ktos bedzie chcial pomoc to pomorze a kto nie to nie i to jest kazego sprawa:))
    to tyle :))
    a podkladeczki sa bardzo ladne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilce podoba sie Józio (szara myszka)a mnie wszystko się spodobało .
    Tak mi przykro że Alojek nie dostała prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wymiankowe prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja paczka też jeszcze nie dotarła - i właściwie z winy poczty, bo nazwisko i ulicę poprawnie napisałam, a że miasto i kod inny :) no cóż - po 3 tyg. tułaczki paczuszka znów u mnie "Adresat nieznany" = przepakowałam, list dopisałam i jutro do Miasta jadę to poślę - ot gapiszon wsiowy ze mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że prezenty się podobają ;) Tylko takie małe sprostowanie - zabawki są na drutach a nie na szydełku ;) Na przepis jeszcze troszkę musisz poczekać - nie mam czasu kurczę :( Ale systematycznie mi przypominaj jakbym sie w ten weekend nie wyrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenty...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie jestem na bieżąco w życiu blogowym i wiele rzeczy mi umyka. Zgłosiłam swoją chęć udziału w pomocy u Ciebie na blogu ale teraz widzę, że mój komentarz przepadł i dlatego jeszcze raz potwierdzam swój udział. Zauważam, że zdarzają się strasznie drażliwe osoby, a uważam, że na własnym blogu to wolnoć własnego słowa. Super prezenciki dostałaś i wykonałaś. Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz dziękuję za wymiankowe prezenty. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy przygotowałaś i dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Maskotki , są b.ładne , mój faworyt to zając bo ma prześmieszne uszy . Szal jest najpiękniejszy , już widziałam go wcześniej na blogu u Małgosi , super sprawa .
    Podkładki , coś nowego , takich jeszcze nie widziałam , do żółtych kubeczków idealne .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że Abrazo robi furorę! W ogóle wszystkie prezenty są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty otrzymałaś i cudne wykonałaś. Maskotki mnie zauroczyły, szczególnie ten uszatek:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Te słoneczniki są tak śliczne,że patrzę, patrzę i nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałaś i przygotowałaś cudne prezenty :).

    OdpowiedzUsuń