Obserwatorzy

czwartek, 3 lutego 2011

Wymianka książkowa

Ostatnio po raz pierwszy brałam udział w wymiance książkowej. Na moim blogu nic nie piszę o książkach, ale bardzo lubię czytać. Przyznać jednak muszę, że kiedyś czytałam znacznie więcej niż obecnie. Ale wracając do wymianki- zorganizowałaAgulka, za co jej bardzo dziękuję!


W tej wymiance paczkę dla mnie przygotowała Natalia z bloga Mój świat i hafty. Oto co dostałam:


Bardzo Ci dziękuję, Natalio, za super prezent!


Ja natomiast przygotowałam prezent dla Edytki z bloga Wytworki Edi


Zdjęcie pochodzi z bloga Edytki, skopiowane za jej zgodą, ponieważ w pośpiechu wysyłając paczkę zapomniałam zrobić zdjęcie jej zawartości.

Ostatnimi czasy zostałam kilkakrotnie obdarowana takim wyróżnieniem:



Bardzo dziękuję wszystkim dziewczynom, które mi je przyznały! Wybaczcie, ale nie przekażę go dalej. Już wiele osób zostało wyróżnionych, wiele też wyróżnień nie przyjmuje. Stąd moja decyzja.

A w następnym poście już na pewno pokażę coś wydzierganego. Zachorowało mi się i lezę w domu na zwolnieniu. Kryzys choroby mam już chyba za sobą (oby!), więc powoli sobie dłubię na drutach.

2 komentarze:

  1. Same cudowności!
    A dasz słodkiego gryza...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko:)no popatrz:))chyba jesteś moją bratnią duszą:)sztrykujesz:)haftujesz:)zajęłaś się dekupażem:)a teraz się dowiaduję że lubisz czytac:)))to tak jak ja:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń