Obserwatorzy

wtorek, 15 grudnia 2009

Schemat anioła

Dostałam informację od Antoniny, że mogę opublikować na blogu schemat anioła, zatem na prośbę Miki podaję:


Większa część to skrzydła, a ta wąska to 1/8 sukienki. Najpierw zaczynam od zrobienia główki, ale robię ją z głowy, bo w oryginale główkę stanowi drewniana kulka. Schemat pochodzi Sabriny Robótki extra -Szydełkowe Boże Narodzenie nr4/2008
Teraz ze świątecznych dekoracji próbuję robić gwiazdki ze wstążki. Jak mi wyjdą, to na pewno pochwalę się nimi na blogu. Ponadto robię sobie szalik na drutach i kończę parę innych rzeczy, ale o tym innym razem.
Odpowiadając na komentarze:
Makarbella, może jednak skusisz się jednak na udział w jakiejś wymiance:-) U Maranty właśnie trwają zapisy na nową- tym razem walentynkową. Po za tym dzięki za wskazówki na temat: jak odnaleźć zaginioną przesyłkę.
Antonino, dziękuję. Za Twoją zgodą schemat podałam.
Marzanna, makneta, dziękuję.
Yrso, dziękuję- za niespodziewaną przesyłkę również. A czasu zawsze jest mało, ale za to ile frajdy przy takim robieniu kartek. Dla mnie to trochę jak powrót do dzieciństwa.
alicja11, dehajola, dziękuję!
Renato, kółka do zawieszek kupowałam w zaprzyjaźnionej pasmanterii, ale można je dostać również w internetowych pasmanteriach, np. tu: http://www.fastryga.pl/c/pl/39/1/3/0/long/hobby.html
Zulka, dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz