Obserwatorzy

niedziela, 13 grudnia 2009

Wymiankowe prezenty

Właśnie zakończyła się zimowa wymianka na Forum u Maranty, zatem można pochwalić się tym co przygotowałyśmy i co otrzymałyśmy. Tym razem przygotowywałam prezent dla Violetty z bloga http://mojerobotki.blox.pl/html i przyznać muszę, że sporo kłopotu miałam z decyzją co dla niej zrobić. A to dlatego, ze jest to bardzo zdolna osóbka i trudno ją -moim zdaniem- czymś zaskoczyć. Ona jeszcze o tym nie wie, ale pierwotnie zaczęłam robić dla niej chustę, ale w połowie utknęłam, bo schemat częściowo po angielsku, a ja w zasadzie tym językiem nie operuję. Nieubłaganie zbliżał się czas wysyłki, a ja byłam w kropce-co dalej? W końcu zarwałam pół nocy, nazajutrz wzięłam dzień wolnego i zamiast chusty powstał anioł. Tu też miałam "stresa", bo robiłam go po raz pierwszy, ale udało się. Do tego dorobiłam zawieszkę na okno i karczocha. A tak wyglądała zawartość paczki tuż przed wysyłką:


Natomiast paczkę dla mnie przygotowała edzia322, która, o ile wiem , nie posiada własnego bloga. Dostałam od niej super chustę, a właściwie szal w kształcie literyV. Jest mięciutki i bardzo przytulny. Szkoda mi go nosić w domu, więc czeka na wiosenne dni, kiedy kurtki pójdą w odstawkę, a do żakietów czy innych wdzianek będzie jak znalazł. Uwielbiam owijać się we wszelkie chusty i szale, więc nie raz w nim będę paradować. Jeszcze raz bardzo dziękuję za prezenty! Poza szalem był jeszcze mikołajek, aniołek, kartka z życzeniami i coś słodkiego, po czym nie ma już nawet śladu.

Zdjęcie pożyczone z Forum.
Dostałam ostatnio jeszcze dwa wyróżnienia, ale o tym będzie następnym razem.
Nadal nie wszyscy otrzymali prezenty z wymianki "Kot w worku" Smutno mi, ze tak to się potoczyło, ale winna jest głównie poczta. Moze chociaz do Świąt wszystkie przesyłki dojdą.
Jeszcze na koniec- zgłosiłam mój blog do konkursu na blog roku 2009. Szansę na wygraną mam raczej niewielkie, ale spróbować warto.
Odpowiadając na komentarze:
bean, dziękuję. To efekt pracy na sześć rąk:-)
aneldgam, cieszę się, ze chociaż ta przesyłka doszła. A rodzinnie zdarza się nam czasem coś zrobić o ile uda się znaleźć dogodną dla wszystkich chwilę.
beso_78, Twoja córcia z pewnością podzieli Twoja pasję. Moje córki im częściej widzą jak coś robię np. z bombkami, tym częściej same po nie sięgają.
Zulka, Malgosiu, reni,dziękuję!
Mika, to rzeczywiście anioł ode mnie. W sprawie schematu napisze Ci maila, bo chciałam go zgłosić do zabawy na blogu u Antoniny.

10 komentarzy:

  1. Chyba właśnie dlatego nie potrafię wziąć udziału w żadnych wymiankach. Noce i tak zarywam a dnia wolnego nie wezmę - nie da się.
    Ale anioł to ci wyszedł super! Mój pierwszy życiowy anioł też już zrobiony, ale czekam aż chyba sam zesztywnieje - brakuje mi czasu na krochmalenie :)
    Tak na marginesie o wysyłkach: dziewczyny, czasem listonosz ladaco nie zostawia awiza i paczka wraca do właściciela, trzeba nękać swoją pocztę pytaniami czy aby coś do was nie przyszło. Albo poprosić nadawcę o numer nadania, na infolinii poczty można śledzić (telefonicznie) drogę paczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucyno- gratuluję anioła - już jest zlinkowany u mnie na blogu. Sądzę, że opis wykonania możesz umieścic na swoim blogu. W podsumowaniu zabawy zobaczymy - czy tych opisów jest wiecej i czy je umieszczać przy aniołkach. Jeżeli zabawa się rozwinie - to może założę dla wszystkich bloga pokazującego prace osób bioracych udział w zabawie. Pozdrawiam Antonina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł rewelacyjny! Warty zarwania nocy :D Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny anioł. A zawieszka i karczoch też super. Gratuluję samozaparcia.
    I fajne prezenciki dostałaś.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty przygotowałaś , szczególnie anioł mnie zachwycił , chociaż karczochy też budzą mój szczery podziw . Piękny szal w złotym kolorze , może przyda się na świąteczne wieczory i nie tylko . Kartki samodzielnie wykonane to też było moje marzenie , teraz niestety już za późno i brak czasu-pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent dla Violi podziwiałam u niej -piękny ,ale i ty dostałaś uroczy.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. anioł jest boski. cudności zrobiłyście

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie i prośbę
    Czy kółka do takich zawieszek są robione czy to są jakieś gotowe do kupienia?
    Anioł jest super, pierwszxy raz takiego widzę :)
    pozdr. Renata

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioł rzeczywiście robi duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioł wyszedł rewelacyjnie:)warto było zarwać noc.I w ogóle super prezenty od Ciebie i dla Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń