Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

Spotkanie Maranciaków

Dzisiaj byłam na kolejnym spotkaniu Maranciaków w Gdańsku. Było całkiem sympatycznie, chociaż coraz bardziej są to spotkania niewiele mające z Maranciakami wspólnego. Zanim jednak pokażę zdjęcia z tego spotkania, pochwalę się kolejnym wykonanym przeze mnie frywolitkowym kompletem. Wzór znany. Komplecik był prezentem- niespodzianką dla koleżanki i ku mojej radości, spodobał się.

 Tutaj do zdjęcia pozuje moja córka
 A teraz już obiecane zdjęcia ze spotkania Maranciaków.














W następnym poście pokażę coś z sutaszu, co niedawno uszyłam oraz pochwalę się prezentami, jakie dostałam od sympatycznych koleżanek w Gdańsku.

6 komentarzy:

  1. Wszystko piękne,ale misa jest super,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie bardzo spodobały się gwiazdeczki, przypomniało mi się, że przecież już niedługo czas zabrać się za produkcję aniołków, gwiazdeczek i choineczek, na choinkę oczywiście :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że nie przepadam za pomarańczowym, to ten frywolitkowy komplecik bardzo mi się podoba:) Ostatnio nawet próbowała tego wzoru, ale bez koralików. Już nie mogę doczekać się tego następnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor / modny na jesień / super kolor nie dziwię się że się spodobał :)ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujeza przesyłkę z "podaj dalej" sutasz wychodzi Ci ZNAKOMICIE
    napisałam meila

    OdpowiedzUsuń