Obserwatorzy

niedziela, 22 sierpnia 2010

Niespodzianka

W piątek spotkała mnie niesamowita niespodzianka. Dostałam przesyłkę, o której pomyślałam, że to z wakacyjnej wymianki, bo jak dotąd takowej nie dostałam. Jednak to nie było to. To Monika, znana w sieci jako vena7 zrobiła mi niesamowitą niespodziankę. Dostałam od niej Snehurkę, różnokolorowe mulinki (kto wie, może dzięki temu zabiorę się za krzyżyki) oraz widokówkę. Bardzo Ci, Moniko, dziękuję za tę super niespodziankę!



Dziękuję też wszystkim,którzy napisali tyle miłych słów na temat mojego urlopowego topu!

A na prośbę Miki cyknęłam zbliżenie elementów. Jeżeli będzie trzeba mogę jeszcze udostępnić schemat.



Teraz robótkowo wykańczam bluzeczkę z Cable. Na chwilę obecną został mi do zrobienia jeden rękaw. Muszę uporać się z tym jak najszybciej, bo właśnie dostałam nowe zamówienie- na letnią sukienkę. Początkowo miała to być Prada, ale teraz koncepcja zamawiającej zmieniła się. Na chwilę obecną przeglądam internet w poszukiwaniu jakiegoś ciekawego modelu.

3 komentarze: