Obserwatorzy

wtorek, 23 marca 2010

Małe co nieco

Kilka postów wcześniej przy okazji chwalenia się ślicznymi kolczykami od Jo-hanah pisałam o zaległych prezentach jakie miałam wykonać w ramach zabawy "Podaj dalej". Co prawda jeszcze nie wszystkie prezenty wykonane, ale pokażę chociaż jeden, który już dotarł do adresatki. Dla Jo-hanah zrobiłam szal- boa. Podobno się spodobał.


Kolejne prezenty dotrą wkrótce, a tymczasem mam pytanie do koleżanek zajmujących się decu. A raczej jest to propozycja. Już wkrótce będę potrzebowała dwóch wieszaków na ubranka dziecięce i jednego na dorosłe, czy zatem znalazłby się kto kto zrobiłby mi je w zamian za coś robótkowego? Szczegóły do dogadania.

Odpowiadając na komentarze:
Zulka, wzór wyślę jutro na maila.
reni, też się cieszę, ale i obawiam zarazem.
kasianat, Yrsa, bardzo dziękuję.
moteczek, już się wprost doczekać nie mogę:-)
AgnieszkaMD dziękuję, a na wysyłkę masz jeszcze kilka dni.
Mrofka, finał będzie tylko kiedy?
Beata, Anisa, dziękuję.
Lacrima, ja też nie przypuszczałam, ale podpatrzyłam u kogoś ten szal.
beso_78, dziękuję.
Małgosiu, wzór znasz, bo dostałam go od Ciebie:-)
Anna, mam nadzieję, że kursik komuś jeszcze się przyda.
Zula, skuś się , skuś.
violetta666, dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Na pewno się spodobał bo jest super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny szaliczek :) wygląda na milusi w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. HAAA zrobiłam takie 3!
    Ale w tym kolorku wygląda prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szaliczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaliczek bardzo ładny i na pewno się podobał! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z góry dziękuję i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny szliczek. Ja robiła sobie taki całą zimę, aż zima sie skończyła a ja nawet nie zaczęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. halo halo, jestem gotowa podjąć się wyzwania i z miłą chęcią przygotuje dla Ciebie wieszaczki pozdrawiam i czekam na inf

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szaliczek, bardzo mi się podoba, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń