Obserwatorzy

czwartek, 25 marca 2010

Trup z szafy

W ramach wiosennego przeglądu szaf znalazłam trupa. Spokojnie, nie były to ludzkie zwłoki tylko bluzeczka zrobiona rok temu (albo i dawniej), w której po zszyciu okazało się, że źle leżą rękawy. Jako, że dłubania miałam z nią niemało, zła na efekt końcowy wcisnęłam ją do szafy i tam leżała aż do ubiegłego tygodnia. Wtedy stwierdziłam, ze pora zrobić z nią porządek. Trochę z doskoku w dwa wieczory wyprułam rękawy i przerobiłam w nich główki. Wszyłam od nowa i teraz jest w porządku. A oto ów trup:

Włóczka Gucio, ale ilość nie znana, szydełko chyba 2 (przynajmniej takim dokonałam przeróbki). Wzór to mieszanina: częściowo z gazetki, a częściowo z książki. Efekt końcowy nie jest powalający, ale nosi się całkiem dobrze, a o to przecież chodzi.
A teraz kilka słów na temat mojej wymianki wielkanocnej. Bardzo proszę o informacje na maila o wysłaniu i otrzymaniu przesyłki. Proszę też o maile w przypadku przewidywanych opóźnień. Jak narazie na 46 osób przesyłki wysłało 26 osób, czego 11 przesyłek dotarło. Wiem, że w trzech przypadkach będą małe opóźnienia, ale co z resztą? Bardzo proszę o sprężenie się tak, aby wszyscy otrzymali prezenty do Świąt, bo o to przecież w tej wymiance chodziło.
Przez dwa najbliższe dni, tj. piątek i sobotę będę nieuchwytna mailowo, ale odbiorę całą pocztę w niedzielę.
Odpowiadając na komentarze:
reni, bean, Lacrima, mimusia-1, Małgosia, Zulka, beso_78 bardzo dziękuję za pochwały mojego szaliczka.
Majka, dziękuję za odzew, maila już wysłałam.

16 komentarzy:

  1. Ech Lucynka, było napisać moja zeszłoroczna brzoskwinka albo coś w tym stylu ;) A tak poza tym, to na zdjęciu prezentuje się ładnie i bluzka i modelka w bluzce :)) A tak na marginesie, ile to czasem coś musi przeleżeć, choć mało jest do poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiesz ukrywać ją cały rok w szafie? Bluzeczka super wygląda..POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka naprawdę super :)
    Ja chyba też w końcu będę musiała wziąć się za wiosenne porządki. Może i mnie się trafi jakiś "trup w szafie" :):):)
    Co do wymianki wielkanocnej... potwierdzam, że swoją paczkę już wysłałam :) Co prawda dopiero dzisiaj.. ale wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet twarzowy ten "trup" ;) Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzeczka, zwłaszcza dekolt ciekawie wygląda...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no i na święta jak znalazł :) a czy ten gucio to nie gryzie przy noszeniu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto było podjąć reanimację trupa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuper!!! Fajnie w niej wyglądasz!!!!W sam razem na cieplutkie dni!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka! Bardzo twarzowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na trupa to ma się całkiem nieźle ;)
    a tak serio - śliczna bluzeczka, rewelacyjnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten"trup" i bardzo Ci w nim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  12. no, proszę jak ślicznie trup ożył :) Okazuje się, że taki przegląd szaf jest od czasu do czasu potrzebny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka super - nic dodać nic ująć, wszystko już powiedziały moje poprzedniczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygląda ta bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń