Obserwatorzy

środa, 31 marca 2010

Prezenty

Moja przesyłka wymiankowa dotarła już do adresatki, więc mogę pokazać co przygotowałam . W zasadzie to nic szczególnego, ale ostatnio zwaliło się na głowę zbyt dużo różnych spraw, w związku z czym zabrakło mi weny. Dodam tylko, że swoją przesyłkę przygotowałam dla Magdy



Jakiś czas temu w ramach mojego Candy z niespodzianką wylosowałam trzy osoby. Pierwsza z nich- Żyrafa- już swój prezent otrzymała. Zrobiłam dla niej ozdobny szaliczek z przypinanymi dwoma kwiatkami. Kwiatki oczywiście zrobione na szydełku:





A tutaj można zobaczyć jedną z możliwości wykorzystania tego szaliczka:


Paczki dla dwóch pozostałych laureatek mojego Candy powinny dotrzeć lada dzień.
Natomiast jeżeli chodzi o wielkanocną wymiankę, to nadal czekamy aż wszystkie paczki dojdą. Na chwilę obecną juz tylko 10 osób nie dostało jeszcze niespodzianki.


8 komentarzy:

  1. śliczne prezenty zrobiłaś...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty zrobiłaś Lucynko :)
    Ja chciałam zaznaczyć, że moja paczuszka dotarła do adresatki i ja swoją tez już otrzymałam :)
    Dziękuję Ci bardzo za tę wymiankę. Dzięki niej mogłam poznać nowe osoby z pasją tworzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności przygotowałaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, nie dostałaś maila ze zdjęciami prezentu, który otrzymałam w ramach wymianki? Wysyłałam bodajże wczoraj wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny szaliczek a jak ładnie się prezentuje na modelce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucyno- dziękuję za pamieć. Okres przedświąteczny-poczta róznie pracuje. Może dziś coś dotrze. Jeżeli tak - to na pewno dam znać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko! Wesołych Świąt dla Ciebie i całej Rodzinki! Pozdrawiam już prawie wiosennie :)salameandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za cudną wygraną w candy!!! Wesołych świąt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń