Obserwatorzy

niedziela, 28 marca 2010

Wymiankowe prezenty

W ubiegłym tygodniu dostałam prezent od Moteczka w ramach mojej wymianki wielkanocnej. Paczka była słusznych rozmiarów a po jej otwarciu achom i ochom moim i moich córek nie było końca.Jeszcze raz bardzo Ci Marysiu dziękuję! Zobaczcie co dostałam:

Na zdjęciu zabrakło kartki świątecznej, a zorientowałam się długo później. Dlatego zdjęcia samej kartki zamieszczę w następnym poście.
A oto zbliżenia. Najpierw wiązaneczka bazi oraz kolczyki oczywiście ręcznie robione:

Tutaj piękne jajeczka w koszyczku razem z uroczymi motylkami:


A tutaj zawartość świątecznej torebeczki- słodkości i urocza świeczka:



I najmniej udane zbliżenie świeczki:


Wstyd się przyznać, ale mój prezent nie został jeszcze wysłany:-( Ale zaraz go pakuję i jutro ruszy w świat priorytetem. Tak jak i inne zaległe (mocno) paczki.
Jeżeli chodzi o moją wymiankę to na bieżąco zbieram informacje na temat kto paczkę wysłał i do kogo już doszła. Na chwilę obecną 35 paczek zostało wysłanych, z czego 22 doszły do adresatów. Brak mi jeszcze informacji od kilku osób, niektórzy nie odpowiadają na mojego maila. Mam nadzieję, że to nie wróży niczego złego i wszyscy otrzymają swoje upominki do Świąt.
Robótkowo dzieje się niewiele, bo trochę czasu pochłaniają mi sprawy związane z wymianką no inne zajęcia domowe. Tych, którzy z niecierpliwością czekają na drugą część mojego kursiku zapewniam, że znajdziecie go w następnym poście.
Odpowiadając na komentarze:
Beata, reni, Bo-Art, Marzanna, beso_78, Anna, Lacrima, kasianat, Zula, Zulka, kachazet, isia511, bean, Antosia, violetta666, Małgosia, dziękuję za pochwały mojego brzoskwiniowego trupka. Dodam, że jeszcze parę takich trupów w czeluściach mojej szafy ukrywam:-)





11 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że prezencik się podoba. Z wielką przyjemnością przygotowałam dla Ciebie te niespodzianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny prezent...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny prezent dostałaś Lucynko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent. Jest się czym chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny prezent a haftowane jajeczka arcydzieło
    :)mnie kamień z serca juz spadł mój prezent doszedł

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny prezent dostałaś, jest czego pozazdrościć :)
    A Ty Lucynko prędko przegoń wszystkie trupy z szafy i nam je zaprezentuj po reanimacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja poproszę o reanimację pozostałych zwłok z czeluści szafy :) Prezenty oczywiście wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko dostałaś cudną niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. super te wymianki
    pozdrawiam i zycze milych i wesolych swiat

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna wymianka, może i ja kiedyś też się zgłoszę do takiej akcji. tylko jak i gdzie????

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuę za miłe słowa na moim blogu. Bardzo proszę o powiadomienie mnie o tej wymiance gdybym przespała.

    OdpowiedzUsuń