Obserwatorzy

wtorek, 2 marca 2010

Wymianka ruszyła

Losowanie zostało przeprowadzone, maile wysłane (zajęło mi to ponad 3 godz.), więc można zabierać się do pracy. Niemal wszyscy uczestnicy wymianki mają swojego bloga co znacznie ułatwia decyzję co dla kogo zrobić. Przypominam, że przesyłki wysyłamy listem poleconym! Otrzymanym prezentem można chwalić się zaraz po otrzymaniu, ale tym co sami przygotowaliśmy chwalimy się dopiero po upewnieniu się, że przesyłka doszła do adresata. Zdjęcia otrzymanych prezentów proszę wysyłać do mnie na maila. Pozwoli mi to na stworzenie albumu wszystkich prac. O wszelkich niespodziewanych problemach z wysyłką (oby takich nie było, ale gdyby...)proszę pisać do mnie na maila. Także proszę pisać, jeżeli w Waszym przekonaniu przesyłka idzie zbyt długo. No i zaglądajcie do mnie na bloga, bo tutaj będę zdawać bieżące sprawozdania z przebiegu wymianki.

2 komentarze:

  1. ciekawe kto mi przypadł w zabawie :), zaraz sprawdzę pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nic nie dostałam :((

    czy zostałam uwzględniona?

    OdpowiedzUsuń