Obserwatorzy

czwartek, 4 marca 2010

Prezenty i niespodzianki

Ostatnio otrzymałam prezent- niespodziankę od Kagi .
Jest to nagroda pocieszenia za próbę rozwiązania pewnej zagadki na jej blogu. A co dostałam? Piękną czarno-białą apaszkę. Zobaczcie sami jaka ona śliczna. Bardzo dziękuję!



Ale to nie wszystkie niespodzianki, jakie ostatnio otrzymałam. Bowiem KonKata
obdarowała mnie olbrzymią porcją wyróżnień. Oto one:






Teraz wypada przekazać je dalej. Zatem osoby jakie dziś wyróżniam to:

Bo-Art za jej piękne kartki

Mazmika za cudne sznurkowe plecionki

Yrsa za te wszystkie cuda jakie wychodzą spod jej maszyny

Moteczek za wszechstronność

Bean za szydełkiowe i frywolitkowe cudeńka

Co prawda na wyróżnienie zasługuje wiele blogów spośród tych, na które zaglądam, bo każdy z nich jest wspaniały i niepowtarzalny, ale dziś chciałabym szczególnie wyróżnić właśnie te.

Jednak to nie wszystko, bo dostałam jeszcze jedno wyróżnienie oraz wymiankową paczuszkę, ale o tym napiszę w następnym poście.

8 komentarzy:

  1. Jejuuuu nie wiem co powiedzieć! Wzruszyłam się!
    Dziękuję Ci baaaardzo Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys chyba z podobnego materialu moja mama uszyla sobie sukienke etui czarna w biale grochy,bardzo mi sie podobala,sama wygladala w niej super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Lucynko nagrody-niespodzianki!
    I PIĘKNIE dziękuję za wyróżnienie, a właściwie za megapakiet wyróżnień :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję, z całego serca...ogromną mi niespodziankę zrobiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak się zakręciłam z powodu tej niespodzianki, że nawet nie pogratulowałam Ci pięknej apaszki.... oczywiście GRATULUJĘ!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaskoczona i szczęśliwa , dziękuje bardzo za lawinę wyróżnień .
    Apaszka jest piękna , gratuluje prezentu.
    Napracowałaś się przy organizowaniu wymianki wielkanocnej , życzę Ci miłego weekendu , pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałaś Lucynko fajną nagrodę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko - wielkie dzięki za tak dużo, tak wspaniałych wyróżnień, aż mi się w głowie od nich zakręciło:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń